CEW, HALLE, Njemačka

15.10.2016. – subota – voz iz Berlina za Leipzig (pa presjedanje za Naumburg) – 19.41.

I ove godine idem na tzv.CEW (Central Europe Workshop), baš kao i prošle godine. Pozvali me iz Njemačke turističke organizacije. www.germany.travel Baš im hvala. Organizuju vam put, smještaj, hranu,  divne izlete. Poziv sam dobio još ljetos dok sam bio u Šri Lanki. Prihvatio sam ga odmah naravno. Takve prilike se ne propuštaju.

Svako putovanje je novo bogatstvo za sebe. I ne treba ga propuštati. Još ako vam sve to plate, pa ko bi, ili zašto bi, to propustio?! Ja nemam srca da takvo što odbijem. Danas dok sam slijetao u Berlin, apsolutno sam bio svjestan toga.

Svaki put kad dodjem u neki novi grad, prvi ili ko zna koji put ponovo,  imam isti osjećaj, isto uzbudjenje. Za početak, ljudi koji me poznaju znaju za moj čuveni “klik efekat”. To je onaj momenat kada sjednete u avion i vežete pojas oko sebe. U tom momentu ja sve ostavljam iza sebe i samo VEDRO gledam naprijed. Tada prestaje ona putna groznica, odnosno ona nervoza koju imate pred put. Ja je imam uvijek. Posebno sada kada kući ostaju supruga i djeca. Dakle, sa klikom pojasa u avionu sve se smiri. Samo radost i veselje odlaska. To, sad bi naučnici mogli bolje pojasniti, ima, znam, siguran sam u to, fantastičan efekat na cijelo tijelo i um. E sad, pošto je jedan život, zašto ne bismo iskoristili svaki mogući momenat da tom svom organizmu i umu priuštimo lijepe stvari. Naravno da hoćemo.

I onda izadjem iz aviona i uzmem prtljag. I onda kupim kartu za bus do željezničke stanice. I krenem. Dodjem na željezničku stanicu u Berlinu, i skontam da ne želim na prvi naredni voz, kad mogu tek za sat vremena. I tako i uradim. Željeznička stanica u Berlinu je velika i puna je nekih šarenih prodavnica, restorana brze hrane, a meni je ostala u lijepom sjećanju, jer smo nekad 2007.bili ovdje sa školom na sajmu turizma. Tada smo spavali u nekom hostelu tu blizu, pa smo često prolazili kroz tu stanicu, kako bismo nastavili šetnju prema gradu. Tu je blizu i njemački Parlament, pa onda i čuvena Brandemburška kapija, i sve ostalo što je lijepo vidjeti u tom magičnom gradu. Vidi se tu mnogo tragova komunizma, ali definitivno je to grad koji vas “kupuje” na prvu. Ne mogu detaljisati o Berlinu, jer sam praktično samo jednom bio tamo, iako sam, eto, na toj stanici bio i ove i prošle godine. Znam samo da mi je ostao u super sjećanju. Hrana, kafane, klubovi, gradjevine,…Ritam grada, duša grada, sve je fantastično.

Sjednem u voz. Moram priznati da sam poželio voziti se vozom. Sjećam se stalnih putovanja vozom po Italiji. Da ne pričam o onim vozovima i putovanjima dok sam bio puno mladji. Dodjem u Naumburg. Grad udaljen od Berlina nekih dva sata vožnje (ovaj put sa presjedanjem u Leipzigu). U Naumburgu, uzmem taksi i dodjem u hotel. Mali hotel, sa 4 zvjezdice, Hotel Zur alten Schmiede, http://www.ck-domstadt-hotels.de/. Ujutro se nastavlja tura po regiji. Obilazimo vinograde, vinarije, dočekuju nas veseli, nasmijani Njemci. Svi piju vina, razna. Ja ne pijem. Ja pušim. Jedini u grupi od 30 ljudi. Pa šta? Sunce, toplo, sve veselo. Nastavljamo put ka Halle-u. Tamo se održava ovogodišnji CEW.

Halle, mali grad na sjeveroistoku Njemačke. Poznat po tome što je u njemu rodjen Händel. Ima nekih 230.000 stanovnika i odličnog direktora turističke organizacije grada. Stižemo u hotel, Dorint Charlottenhof Halle www.dorint.com. Ručak. Obilazak grada, kafa na trgu, večera, ujutro odlazak na workshop. I eto, već je vrijeme za polazak. Opet isto, do Berlina vozom, sa stanice do aerodroma autobusom, i onda, preko Beča za Sarajevo.

Super iskustvo. Mnogo novih poznanstava iz regije kao i iz cijele istočne Europe. Obnavljanje starih kontakata. Sve su to ljudi koji se bave turizmom, što kao novinari, što kao direktni turistički radnici. Sjajno. Hvala Njemačkoj turističkoj organizaciji. Nadam se da se vidimo i sljedeće godine.

Komentariši

