Ouvertire! Let's start

Gazipaša aerodrom, Antalya, 16.juli.2016. 10.41. local time

Od pet jutros sjedimo na aerodromu u Antaliji nakon što su nas na letu Istanbul-Colombo svratili ovamo. Pokušaj vojnog udara u Turskoj. Istanbulski aerodrom zatvoren. Do kad, ne znamo. Terminal koji još nije ni zvanično otvoren. Nema nijednu prodavnicu niti bar otvoren, tako da kafu još nisam popio. Turkish Airlines nam podijelio sendviče i sokove. Kad smo stigli bilo je tek nekoliko desetina ljudi ovdje. Sada nas ima…preko 3000. Valjda. Nikad nisam znao odrediti broj ljudi na jednom mjestu. Puno je Kineza. Letovi iz Singapura, Hong Konga, Malezije. Kao i drugi iz Šri Lanke, Japana, Indije. Ima i Europljana.

Uvijek sam volio aerodrome. Danas mi se spava strašno, a i neizvjesnost mi nije draga. Da ja znam da ćemo čekati ovdje narednih 10 sati ne bi mi bio nikakav problem. Ovako stalno nešto kao iščekujem. A imam još dvije cigare. Jedini bar koji su otvorili upravo prodaje preskupe kroasane i perece. Pojeo sam perec i kroasan (ili šta god da je, slatko je). Nestaje mi baterije na laptopu. Ljudi pune telefone na svim mogućim utičnicama.

16.07.29016. – 13.15 – Još čekamo. Sad smo dobili durume. Pojeo durum i našao novu pušačku zonu gdje je manja gužva. Vruće strašno. Sad sam shvatio da mi je punjač za kompjuter u koferu, a ko zna gdje je moj kofer sad. Od nekog Rusa sam kupio kutiju cigara. Sad sam miran.
Upravo mi je prišla neka Turkinja pita jesam li Turčin i imam li telefon turski, jer je ona svoj turski telefon izgubila na Maldivima pa kao da joj je do interneta da dodje da vidi šta se dešava. Ne znam, ali pomalo mi se plače zbog nje. Nije lako kad na Maldivima izgubiš telefon.
Momak iz Hong Konga čeka da poletimo da bi stigao na svadbu drugu iz Istanbula. Porodica Turaka koji rade u Colombu, imaju dvoje djece preslatke. Djevojčica kojoj je 6 godina ne prestaje da pjeva. Uglavnom Let it go. A brat od 2 godine trči za njom i oponaša je. Veselje na sve strane.
Osjećam se kao Tom Hanks u filmu Terminal.

Hotel WOW, Kremlin, Lara Kundu, Antalya

16.07.2016. – 22.00 – Smješteni smo u hotel WOW Kremlin u Lara Kundu – Antalya. Večerali upravo. Kofere čekali satima. U 20.00 smo konačno krenuli prema hotelu. 15 sati na aerodromu. Ma ništa strašno. Momak iz Hong Konga definitivno ne stiže na svadbu. Sad je i zvanično. U Istanbulu je kao smirena frka, ali i dalje ne znamo baš najbolje kakva je situacija i kada ćemo odavde krenuti.

Aerodrom Gazipaša, Antalya

17.07. 2016. – 05.30 – Opet smo na aerodromu. Nakon poprilične konfuzije kad krećemo, u tri su nas probudili i rekli da odmah silazimo i krećemo na recepciju, dolaze autobusi. Kinez se buni. Kaže da se osjeća kao u vosjci. U tri ujutro te bude i kažu silazi odmah. Šta ja da kažem?!
Merve, djevojka iz Istanbula, zaposlena u Colombu u Šri Lanki, možda stigne na svoj zaručnički doručak planiran za to jutro. Idemo za Istanbul. Imamo let za Istanbul u 06.40.

Aerodrom Ataturk, Istanbul

17.07.2016. – 18.30 – Opet sam na aerodromu u Istanbulu. Proveo dan ovdje. Odlično. Sve se smirilo. Sve ok. Metro i sav javni prijevoz besplatan i danas i još dva dana. Stigli jutros oko pola devet u Istanbul i zatekli kolonu od barem 3000 ljudi u jednom redu koji trebaju da mijenjaju kartu za let dalje. Moram i ja čekati. Ni govora. Odlazim na informacije, šalju me na šalter B15. Tamo, stotinjak ljudi u redu. OK. Stajem. Nakon ne više od 5 minuta, prilazi mi čovjek u službenom odijelu i pita da li mijenjam kartu. Da, mijenjam. „Dođi ovamo, otvaramo novi šalter“. Ma nemoguće. Ja prvi na redu. Karta završena, let večeras u 19.20. Kofer čekiran. Slobodan sam do večeras. Odlazim na metro, pa na minibus, i eto me na Sariyeru. Kafa kod „mojih“. Ručak, lagano. Autobus do Taksima pa drugi do aerodroma. Evo me pijem kafu. Pušim na terasi na kojoj je manja gužva. Sve divno. Da, vruće, pa šta. Vraćam se kući. Nakon 12 dana fantastičnog putovanja sa neobičnim, lijepim završetkom. O Šri Lanki malo kasnije.

Komentariši

